fredag, september 03, 2010

Ont :S

Har ont i mina bihåller, kan inte andas genom min näsa vilket är riktigt jobbigt.
Funderar på om ja ska lägga mig snart för ja är riktigt dåsig av ngn konstig anledning men kan iof bero på medecinerna ja äter.

Sessan fick sin första läxa idag :)) så det kommer vi sitta med imorgon tänkte jag, kanske blir en sväng till borensberg eftersom min Karl ska jobba både lör-sön (stackaren) men som sagt det är inte säkert att vi åker , vill hellre vänta till Ullrika marknad är så jag kan få handla mina efterlängtade strumpor :D dem är sååå sköna och dem är HÅLLBARA tro det eller ej men det är dem iaf dem ja köper.

Nu ska ja lägga mig i soffan o softa sen ska ja SOOVA men kommer in imorgon o skriver liite om ja orkar som sagt :P.
Måste säga att ja har varit duktig nu dem sista dagarna på att skriva här eller vad säger ni ;))
Det va juh Mia som fick mig att börja igen , ganska sköönt att få skriva av sig lite granna.
Puss o hej <3<3

0 kommentarer:

Skicka en kommentar